EBOR Good Solution Sp. z o.o. powstało w celu spełnienia oczekiwań nawet najbardziej wymagających klientów. Naszą firmę założyli doświadczeni specjaliści z branży usług księgowych i doradczych, którzy działają na rynku od wielu lat. W miarę rozwoju naszej działalności i zdobywania coraz większej liczby klientów, postanowiliśmy utworzyć spółkę, co dało nam możliwość dalszego rozwoju.
Jesteśmy dumni z naszej rodzinnej atmosfery, która buduje zaufanie i wysoki poziom naszych kwalifikacji.
Decyzję o założeniu firmy podjęliśmy w oparciu o obserwację rynku, który wskazywał na duże zapotrzebowanie na profesjonalne usługi w dziedzinie księgowości i doradztwa. Niestety, na naszym rynku istnieje wiele usługodawców bez odpowiedniego doświadczenia i kwalifikacji. Dlatego zdajemy sobie sprawę, że zaufanie, jakim obdarzają nas nasi klienci, wiąże się z dużą odpowiedzialnością, za którą jesteśmy wdzięczni.
Przez wiele lat rynek, w którym działamy, stał się bardzo konkurencyjny, a usługi w naszej branży muszą cechować się wysoką jakością, aby dorównać zagranicznej konkurencji. Jednak dzięki naszemu długoletniemu doświadczeniu, profesjonalizmowi, rzetelności i wszechstronności, utrzymujemy naszą pozycję na rynku i rozwijamy się.
Nasza firma obsługuje klientów o różnych formach prawnych i o różnym profilu działalności gospodarczej, co pozwoliło nam opracować własne metody współpracy. Gwarantujemy naszym klientom całkowitą poufność informacji oraz terminową obsługę. Nasze cele są jasno określone i stale dążymy do ich realizacji, m.in.:
Możliwość realizowania kompleksowych usług zawdzięczamy m.in następującym czynnikom:
Rzetelna i profesjonalna informacja to zadowolony klient
Powierzenie nam prowadzenia rachunkowości i zarządzania finansowego firmy umożliwia naszym klientom skoncentrowanie się na prowadzeniu własnego biznesu. Zaoszczędzony czas można przeznaczyć na działania takie jak reklama i marketing firmy w internecie.
Ponadto współpracujemy z zaprzyjaźnionymi kancelariami prawnymi, biegłymi rewidentami i kancelariami doradczymi.